poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Wakacje cały rok!


Koty są na wakacjach przez cały rok. Ludzie nie mają tak dobrze, ale w jednej kwestii mają lepiej od kotów. Mianowicie jeśli są zdrowi, pracują- nie muszą liczyć na czyjąś łaskę, a kot zazwyczaj zawsze na tą opiekę i wsparcie czeka. 
Racją jest, że kot przez jakiś czas poradzi sobie sam, ale wystarczy zobaczyć jak wyglądają bezdomne koty porzucone na mrozie. Są brudne, słaniają się na nogach, widać im prawie każdą kostkę.
Dlatego ja od wielu lat zajmuję się kotami, chociaż dzisiaj już nie mogę opiekować się sześcioma kotami na raz ( tak były takie czasy ;), bo nie dam rady ich utrzymać to chociaż te dwa kociaki znajdą u mnie ciepłe mleko i strawę. 
Mam w rodzinie, bardzo bliskiej rodzinie osobę całkowicie niepełnosprawną. To ona zaraziła mnie miłością do kotów. Nauczyła mnie, że nigdy nie można być obojętnym na cierpienie osoby niepełnosprawnej oraz na cierpienie nawet najmniejszego zwierzęcia. Choć dzisiaj więcej czasu poświęcam jej niż kotom- zawsze widzę, iż nic nie sprawia jej tyle radości co przebywanie z kotami. Nie ma lepszej terapii na smutki, niż przytulenie się do mruczącego przyjaciela.

Pozdrawiam Was wszystkich serdecznie.
Nie smućcie się, iż już wakacji kres. Pomyślcie o innych, weźcie na kolana kota, przebiegnijcie się z Waszym psem. Zróbcie coś, aby na czyjejś twarzy pojawił się uśmiech,a wszystko nabierze kolorów  nawet gdy już nie macie wewnętrznych sił.

PS. Właśnie dlatego prowadzę tego bloga, chcę aby świat był bardzo kolorowy- pełen uśmiechu.

:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz