sobota, 27 sierpnia 2016

Koci w艂os + Sklep internetowy z kocimi gad偶etami 馃樆


Drodzy Czytelnicy, Drodzy Wielbiciele Kot贸w,

     Przez ostatnie dwa tygodnie nie by艂am zbyt aktywna w mediach spo艂eczno艣ciowych, dlatego i偶 szykowa艂am co艣 wi臋kszego - projekt o jakim my艣la艂am od wielu tygodni, ale nie mog艂am go zrealizowa膰, poniewa偶 s艂ynny brak czasu mnie odwiedzi艂.
     Teraz ju偶 mog臋 og艂osi膰! :) Za艂o偶y艂am sklep internetowy z kocimi gad偶etami. Jak na razie przygotowa艂am dla Was 7 wzor贸w. Zaj臋艂o mi to troch臋 czasu, gdy偶 grafiki na gad偶etach musz膮 by膰 bardzo wysokiej jako艣ci.
     W sklepie znajdziecie koszulki dla kobiet, dziewczynek, m臋偶czyzn i ch艂opc贸w.
Poszewki na poduszki, kubki oraz torby.

    Wszystkie dochody ze sklepu, je艣li si臋 pojawi膮, przekazywane b臋d膮 na op艂acanie lek贸w dla mojej mamy, kt贸ra jest ca艂kowicie niepe艂nosprawna od 13 lat, a choruje od 24 na stwardnienie rozsiane. Moja mama zarazi艂a mnie mi艂o艣ci膮 do kot贸w, zawsze przygarnia艂a bezdomne koty kiedy jeszcze chodzi艂a, jest najwi臋ksz膮 wielbicielk膮 kot贸w jak膮 znam, m贸wi臋 na ni膮 zawsze kocia mama :D

Moja mama, zdj臋cie jest ma艂e, bo mama si臋 wstydzi艂a, ledwo j膮 nam贸wi艂am, 偶eby by艂o jakiekolwiek jej zdj臋cie w tym wpisie.

     Od ka偶dego sprzedanego kubka, koszulki, poszewki i torby b臋d臋 dostawa膰 10 z艂, ustawi艂am tak nisko zarobki, poniewa偶 chc臋, aby jak najwi臋cej ludzi mog艂o si臋 cieszy膰 tymi produktami. 艢rednia cena koszulki to 49 z艂, ja mam z tego 10 z艂, reszt臋 pieni臋dzy otrzymuj膮 ludzie, kt贸rzy je produkuj膮. Mo偶na powiedzie膰, 偶e moje koszulki s膮 na PROMOCJI, a偶 do odwo艂ania :)
    Poni偶ej prezentuj臋 link do sklepu i wzory pogl膮dowe, na kt贸rych widnieje znak wodny sklepu, ale oczywi艣cie na koszulkach go nie ma, s膮 g艂adkie i wysokiej jako艣ci ! :) Aby obejrze膰 je w ca艂ej okaza艂o艣ci nale偶y przej艣膰 do poni偶szego linku i wtedy mo偶na zobaczy膰 je bez znaku wodnego na wybranych przez siebie produktach, np. koszulkach, czy kubkach.

Kliknij, aby przej艣膰 do sklepu: komikskotkawhisper.cupsell.pl



 Przejd藕 do sklepu

 Przejd藕 do sklepu

 Przejd藕 do sklepu

NOWO艢膯!

 Przejd藕 do sklepu

 Przejd藕 do sklepu

 Przejd藕 do sklepu




Pozdrawiam Wszystkich!!!

PS. Prosz臋 pisa膰 w komentarzach i na Google + oraz Facebooku czy wzory si臋 spodoba艂y i jakich mam robi膰 wi臋cej, np. koty realistyczne, albo koty mangowe, poprosz臋 o informacje zwrotne czego
oczekujecie jako wielbiciele kot贸w :) nowe wzory ju偶 nied艂ugo :)


(◕‿◕✿) Do艂膮cz do mojej kocio-komiksowej spo艂eczno艣ci na facebooku: https://www.facebook.com/Komiks-KOTKA-Whisper-Created-by-c-Paulina-R%C3%B3%C5%BCa%C5%84ska-383627051787106/

✧\(⊙‿⊙✿)/✧ oraz obserwuj w Google+: https://plus.google.com/109103121587522066291

6 komentarzy:

  1. Bardzo interesuj膮ce. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsu艅
  2. Naprawd臋 bardzo fajnie napisano. Jestem pod wra偶eniem.

    OdpowiedzUsu艅
  3. 艢wietnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsu艅
  4. 艢wietna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsu艅
  5. Samych sklep贸w internetowych jest ca艂a masa i musz臋 przyzna膰, ze ja r贸wnie偶 mam w zamiarze zacz膮膰 co nieco sprzedawa膰 przez Internet. W艂a艣nie jak czyta艂am na stronie http://www.abcpraca.pl/jak-sprzedawac-produkty-na-amazon/ to ja jestem zdania, 偶e sprzedawanie przez Amazon mo偶e by膰 naprawd臋 bardzo fajnym rozwi膮zaniem.

    OdpowiedzUsu艅
  6. Je艣li chodzi o mnie to ja niestety jeszcze nie mia艂em okazji kupowa膰 takich rzeczy ale og贸lnie jestem zwolennikiem zakup贸w internetowych. Dlatego mog臋 na pewno ka偶demu poleci膰 przeczytanie wpisu https://www.sendit.pl/blog/sprawdzenie-zawartosci-paczki-przy-kurierze-fakt-czy-mit gdzie fajnie opisano kwesti臋 otwierania paczki przy kurierze.

    OdpowiedzUsu艅